Wednesday 4 May 2011

..Hadyai with love famiy..

Stay long inside da car kot, Almost 1hr gaara2 jam n cari Hotel. Gila lah! Aku bgn tdq bpa kali tk sampai2. Dkt  Bkt Kayu Hitam tu jam gila BAB.haha. Tp, sabar itu separuh daripada iman kann. So, semua pakat sabaq ja tunggu walaupun dlm hati membara jgk la.haha
Dah check in, letih gila babi. Tp mai ngn AWAH PATTISON ni dia pose tiap minute. Time ni aku join sekali.hehe. Pastu aku rest, nk siap2 lg. Memang semua rushing derrr.haha

Tadaaa.. Ni dh siap haa. Nk masuk Central Shoping Complex. Central ni dpn hotel ja. Bg sapa2 p HAD YAI, checkin lah d Regency Hotel. Sbb dkt c2 memang tengah2 town. When come to malam happening sgt. Macam2 ada. Bising yg TERamat tp best la n skali lg letih. Besa la tu kan?!

 Yeahh.. Dpt bj dgn EHEM 5 pasang. gila best. Sbb promotion tu dpt la byk. Klu bkn sbb promotion memang tk dpt dh bnda tu. Thanks IBU aka NORMAH MONDAY for bought me dat EHEM.haha. Tak beli byk sgt pun sbb time tk byk. Satja dh nk tutup even time Thailand lambat sejam dari Malaysia. Whatever it is I still enjoy da time with my <3 family. XOXO

 TUT TUT!! haha. Gayat kot tak da pintu. tp best. Ni nkp pasar. Tak tau jln terpaksa la amek TUT TUT. Each person 20BAHT. Tk la mahal pun. Naik ni lg bsest pd nik cab dkt MALAYSIA yg SESEtengah hamba ALLAH yg kedekut nk on air-cond kereta,kihkih. Dah la mahal.haa. tp tak pa la sbb tk gayat mcm TUT TUT ni.haha
MARKET dkt Thailand. Bising sgt. Penuh org, besa la tu kan. Tp yg tk syok nya seller dkt sna suka paksa. Pantsang tny haraga n klu tak beli marah customer. GILA!! aku fed up tgk apek tu dok marah2. Apa hal apek ni marah2 mak aku. aku ajk la chow. Lg pun bnda yg sama ja dkt c2. Mls cta panjang. Sbb klu story memang tak habis la.
Dah nak blk. Aku p satja. 2hari 1mlm. p mna ngn bpak aku memang mcm tu. Mesti 2hari 1malam, tp aku bt dek ja la. jnji p pada aku duduk umah. even last minute punya plan gara2 ayah aku. Memang dia macam tu. Suka plan last minute. Apa2 pun still HAVOC. Everything goes well as we all not plan.haha. BYE BYE Thailand. See u next time. KOPKUNGKAP!:))

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.